خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی: دفاع مقدس مانند یک گنجینه‌ای است که هر فرد می‌تواند با توجه به کار و دیدگاه خود به نوعی از آن بهره گیری کند
کد خبر: ۹۳۷۸۱۸۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، حجت اسلام محمدی امام جمعه طبس در یادواره شهدای روستای دهنو فاطمه برات گفت : امروزه تمام اقتدار و قدرتی که داریم مرهون رشادت ها و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود : انقلاب ما هنوز تازه کار خود را شروع کرده بود که چندین کشور عليه ما جنگ نابرابری را آغاز کردند ولی ما توانستيم تاریخ عزتمندی را به ارمغان بياوریم.

وی، ولایت مداری رزمندگان را مهمترین عامل پيروزی هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: وقتی که امام دستور به حضور در جبهه ها می دادند ،سپاهی از مردم به سمت جنگ می شتافتند.

حجت الاسلام محمدی تاکيد کرد: یکی دیگر از عوامل پيروزی ایمان و توکل برخدا بود که رزمندگان کار و زندگی خود را رها می کردند و به دفاع در مقابل ظالم می رفتند و عامل دیگر پيروزی وحدت تمام نژاد ها و گروه ها در جنگ بود.

وی عنوان کرد: عواملی مانند ایثار،فداکاری ، صبر خانواده های رزمندگان و از جان گذشتگی در جنگ به ما کمک های فراوانی کرد تا آنجا که جوانی سيزده ساله نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک می رود و مجموع این عوامل بود که معادلات دشمنان ما را در جهان بر هم می زد و در نتيجه ما را به پيروزی نهایی رساند.

امام جمعه طبس گفت : معنویت رکن اساسی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و امروزه ما نباید به خودمان اجازه دهيم بی بندباری ، فساد، بدحجابی ، و گناه در جامعه زیاد شود و از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشته باشيم، امروزه آمریکا و همدستانش با ترفند های مختلف به دنبال فشار بر ملت و کشور ما هستند.

حجت الاسلام محمدی تاکيد کرد:ما در جنگ شاهد در هم شکستن ابهت ابرقدرت ها بودیم و در جنگ بود که تفکر بسيجی متولد شد و همين تفکر باعث شکوفایی استعدادهایی شد که در زمان طاغوت شاهد سرکوب آن بودیم و امروزه در برخی از علوم جز کشور های اول جهان هستيم و این مرهون رشادت های رزمندگان و جانبازان و شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها