خبرهای داغ:
کشاورز گفت: ۹ واحد توليدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوين با اخذ غرفه در نمايشگاه صنعت و نوآوری بلاروس حضور يافتند.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۱۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

شهريار كشاورز معاون صنايع كوچک شركت شهرک های صنعتی قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اعلام اين مطلب افزود: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان از توليد كنندگان جهت حضور در نمايشگاههاي داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف و يا در قالب تور‌های بازديد صنعتی اين مهم محقق شده است.

وي تصريح كرد: با توجه به برپايي نمايشگاه نوآوري بلاروس كه از 6 الي 8 مهرماه سالجاري در شهر مينسك پايتخت اين كشور، همايش آشنايي با فرصت هاي تجاري و اقتصادي بلاروس در محل سالن همايش هاي هتل ويكتوريا مينسك پايتخت بلاروس با حضور 27 هيئت هاي تجاري و اقتصادي از كشور ايران و با محوريت شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين برگزار شد.

كشاورزدر ادامه گفت: با توجه به اینکه بلاروس یکی از پنج عضو اتحادیه اوراسیا است و ارتباط واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط کشور با تجار و بازرگانان آن کشور موجب افزایش صادرات غیرنفتی ایران خواهد شد بنابراین اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شركت شهركهاي صنعتي استان انجام شده است.

معاون صنايع كوچك و عضو هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بيش از80 درصد هزینه‌های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف يك ميليارد ریال تا دو و نيم ميليارد ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می‌کند.

گفتني است در شش ماهه اول سالجاري 67 واحد توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي و با يارانه حمايتي شركت شهركهاي صنعتي قزوين در 13 نمایشگاه‌ داخلی و خارجی اوراسيا، ايران بيوتي، كاغذ مقوا، صنعت ساختمان و شيريني شكلات حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها