آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

دکتر رضا نقدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دانشگاه فنی و حرفه ای از روز سه شنبه 6 مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۷۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان جدید رشته های مختلف تحصیلی در تمامی دانشکده های استان با توجه به شیوع ویروس کرونا صرفاً به صورت الکترونیکی انجام می گیرد، گفت: متقاضیان از مراجعه حضوری به دانشکده های محل قبولی خود جداً خودداری کنند.
وی با تأکید بر اینکه تمامی پذیرفته شدگان شامل ورودی های مهر و بهمن می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه بوستان اقدام کنند، ادامه داد: ثبت نام پذیرفته شدگان در روزهای سه شنبه 6 مهر تا جمعه 9 مهرماه 1400 بصورت الکترونیکی برای تمام رشته های کاردانی و کارشناسی انجام می شود
نقدی با اشاره به پذیرفته شدن 2 هزار نفر در سطح استان گفت : شروع کلاس‌ها برای دانشجویان نو ورود در تمامی رشته محل‌های قبولی از روز شنبه مورخ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.
ایشان با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود افزود: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان در این دانشگاه شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم .
نقدی گفت: در استان سمنان چهار دانشکده فنی و حرفه ای وجود دارد که دو دانشکده در سمنان به تفکیک جنسیت و دو دانشکده در شهرستان های شاهرود و امیرآباد دامغان تاسیس شده است، که در مجموع با 3 هزار دانشجو و 500 عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می نماید .
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به اینکه تحصیل در این دانشگاه رایگان می باشد ،افزود : این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌ های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می کند.

شایان ذکر است نتایج نهایی پذیرش در مقاطع کارشناسی و کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده و مدارک لازم برای ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در سایت سازمان سنجش درج شده است. همچنین کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کد رشته ‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگر، همزمان با اعلام نتیجه در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار