خبرهای داغ:
رسول مظاهری
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) مطرح کرد؛
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: یکی از رسالت های مهم امروز سپاه و مسئولان این است که دست محرومان را در هر نقطه ای از استان که هستند، بگیرند.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۹۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سردار علی مقواساز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح منزل مسکونی روستای گوگد اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم امروز سپاه و مسئولان این است که دست محرومان را در هر نقطه ای از استان که هستند، بگیرند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به خدمات زیاد و بزرگ گروه های جهادی در دو سال اخیر تصریح کرد: خدمات گروه های جهادی در رشته هایی مانند اشتغال، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر خانه محرومان، بسته معیشتی و … بوده است.

وی افزود: امروز در شهرستان گلپایگان دو اتفاق خوب افتاد که یکی افتتاح آبرسانی به روستای قرغن و یکی افتتاح منزل محرومی است که از نمونه های کارها در این زمینه در شهرستان و استان زیاد است که جا دارد من از مسئولان و کسانی که در این مینه کمک کردند تشکر کنم.

مقواساز عنوان کرد: در قرارگاه کمک مومنانه 9 محور و فرمان داریم که از جمله این محورها ازدواج آسان و کمک به تهیه جهیزیه، فعالیت در حوزه اشتغال، کمک به ساخت و تعمیر منازل محروم، کمک های آموزشی است که البته سپاه و بسیج به کمک خیران و مسئولان دست به دست هم داده و اقدامات ویژه ای را انجام دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار