افتتاح ۵ مرکز علمی رشد توسط سازمان بسیج علمی سپاه قدس گیلان

مسوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان گیلان از ایجاد پنج مرکز رشد در سازمان بسیج علمی گیلان خبر داد و گفت:در کنار این پنج مرکز رشد مراکز رشد شهرستانی ایجاد شده و بحث تخصص محور کردن مراکز رشد مورد توجه است
کد خبر: ۹۳۷۸۴۱۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

سرهنگ جلیل قاسمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، اظهار کرد: توسعه مراکز رشد شهرستانی از موضوعات جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها سه رأس فعالیتی پایگاه‌های علمی ،خانه نخبگان و مراکز رشد باید توسعه پیدا کند، گفت: باید زمینه دسترسی همه مردم استان را به فعالیت‌های سازمان بسیج علمی فراهم کنیم.

مسوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان گیلان، با بیان اینکه برای توسعه مراکز رشد و پایگاه‎های علمی اعتبار مناسب اختصاص پیدا می‌کند، گفت: ایجاد مراکز رشد و پایگاه‌های علمی بسیج علمی و پژوهشی تا پایان سال 1400 در استان باید تکمیل شود.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از همه ظرفیت‌ها در توسعه گیلان افزود: طرح توسعه پایگاه‌های علمی در تمام روستاها باید پیگیری شود.

وی با اشاره به نقش رسانه در توسعه وشناسایی نخبگان گیلان بیان کرد:با توجه به همراهی اصحاب رسانه با سازمان بسیج علمی بنا داریم از این ظرفیت هم برای توسعه و ایجاد گفتمان علمی و همچنین معرفی سازمان بسیج علمی و پژوهشی و محصولات مخترعین استفاده کنیم.

مسوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان گیلان از ایجاد پنج مرکز رشد در سازمان بسیج علمی گیلان خبر داد و گفت:در کنار این پنج مرکز رشد مراکز رشد شهرستانی ایجاد شده و بحث تخصص محور کردن مراکز رشد از موضوعاتی است که یکی از دغدغه‌های جدی بوده که انجام شده است.

قاسمی با بیان اینکه مراکز رشد به محل مراجعه نخبگان استان باید تبدیل شود، افزود: کارگروه‌ها علمی و هسته‌ها فناور استان تشکیل و از ظرفیت اساتید دانشگاهی در توسعه و تقویت مراکز رشد استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار