در یادواره شهدای دهستان بهادران مهریز مطرح شد
احجت الاسلام گل وردی: امروز متاسفانه از اصل و اساس دفاع مقدس مقداری دور شده ایم و لازم است هر هفته و هر ماه دفاع مقدس یادآوری شود که تقدس این دوران به نسل جوان منتقل گردد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۶۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، همزمان با ایام گرامیداشت دفاع مقدس "حجت الاسلام گل وردی" امام جمعه موقت دهستان بهادران مهریز در یادواره شهدای این منطقه در مجتمع سرب و روی مهدی آباد بیان داشت: امروز متاسفانه از اصل و اساس دفاع مقدس مقداری دور شده ایم و لازم است هر هفته و هر ماه دفاع مقدس یادآوری شود که تقدس این دوران به نسل جوان منتقل گردد.
وی افزود: شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند و خانواده شهدا سرمایه‌های بزرگی برای بیمه این کشور که همان جوان‌های برومندشان بود خرج نمودند و سند افتخار کشور شهدا و خانواده‌های شهدا هستند.
گل وردی یادآور شد: در زمان پادشاهان و دوران طاغوت چقدر از قسمت‌های ایران با قرداد‌های ننگین سلاطین با خیانت از کشور جدا شد در حالی که در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد و این چیزی نبود مگرایثارگری جوانان غیور ایران اسلامی که تا پای جان بر آرمان‌های مقدس این نظام ماندند.
امام جمعه موقت دهستان بهادران تصریح نمود: متاسفانه برخی هنوز در داخل به فکر وطن فروشی و کشور فروشی هستند و در حق مردم خیانت می‌کنند که دیده بان همیشه بیدار انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب اجازه این کار را به آن‌ها نداده و نخواهد داد.
وی درپایان یادآور شد: باید قدر این یادواره شهدا را دانست که اگر نباشد این یادواره‌ها ارزش‌ها کم کم به فراموشی سپرده خواهد شد.
گفتنی است این یادواره شهدا به همت پایگاه محمدمنتظری مجتمع سرب و روی مهدی آباد بهادران برگزار شد.
ارسال نظرات