همزمان با اربعین حسینی در بن؛

پیاده رویی حرم تا حرم و توزیع غذای نذری

همزمان با سراسر کشور در اربعین حسینی پیاده روی حرم تا حرم در شهرستان بن با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۲۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جمعی از جاماندگان پیاده رویی نجف اشرف تا کربلای معلا در اربعین حسینی، با چشمانی گریان و قلوبی سوزان در غم ماتم جانسوز شهادت خامس آل عبا در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند.

حاج نیازعلی حیدری ادامه داد: خیل ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  مسیر حدود 14 کیلو متری امامزاده بابا محمود علیه السلام شهربن تا امام زاده باباپیر احمد علیه السلام این شهرستان را به نیابت از امام و شهدا با پای پیاده پیمودند.

وی ادامه داد: در مسیر پیاده روی هیئات مذهبی ، بسیجیان و رزمندگان اسلام و مردم مومن و عاشق اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با برپایی ایستگاه های صلواتی و یا مواکب با رعایت اصول بهداشتی از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پذیرایی کردند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن گفت: در مسیر و در فضای باز امامزاده باباپیر احمد علیه السلام  شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به نوحه خوانی، سینه زنی و قرائت زیارت اربعین پرداختند و نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه کردند.

حیدری افزود: پخت 1100پرس غذای نذری با رعایت اصول بهداشتی و توزیع بین عزاداران حسینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات