خبرهای داغ:
سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم پور گفت: دشمن به شدت در حال تحریف دفاع مقدس ما است و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با ثبت خاطرات خود، از این تحریف جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۲۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشم پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ما امتداد حرکت انبیاء و دفاع مقدس ما امتداد حرکت امام حسین (ع) است.

سردار هاشم پور با بیان اینکه محور شرارت های دوران امام حسین (ع)، یزید بود، عنوان کرد: همچنین محور شرارت های دوران دفاع مقدس، صدام بود که البته صدام در ویترین اصلی بود و درپشت سر آن آمریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی استکبار بودند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اظهار کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی رزمندگان با اعتقاد، ایمان و اراده خود برای دفاع از کشور به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس همسران، مادران و خواهران شهدا مانند اهلبیت امام حسین (ع) صبوری و ایستادگی کردند تا پیام ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ایرانیان انتقال پیدا کند.

سردار هاشم پور با اشاره به افتخارات ملت و کشور گفت: اگر اکنون ما عزتی داریم، اگر افتخاری داریم و اگر روی پای خود ایستاده ایم، به واسطه رهبری های حضرت امام (ره) و شهداست.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: دشمن برای نابود کردن انقلاب اسلامی تمامی امکانات خود را به کار گرفت تا این نهضت را ریشه کن کند؛ مانند دوران امام حسین (ع) که یزیدیان همه امکانات خود را برای نابودی نهضت امام حسین (ع) به کاربردند و در آخر هم همچنان نهضت امام حسین (ع) جاری است.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلابمان حفظ شود، باید مانند شهدا گوش به قرمان مقام معظم رهبری باشیم و از کشورمان دفاع کنیم.

سردار هاشم پور با بیان اینکه انقلاب ما همچنان درحال خون دادن است، تصریح کرد: در سال حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ شهید برای این انقلاب اسلامی می دهیم و همه باید پاسدار خون این شهدا باشند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در پایان افزود: دشمن به شدت در حال تحریف انقلاب و دفاع مقدس ما است و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با ثبت خاطرات خود، از این تحریف جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها