خبرهای داغ:
شاهرود_معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: فرهنگ مواسات و کمک مومنانه یکی از فرهنگ‌های ناب در دوران دفاع مقدس بود که امروز نیز در ایام کرونا متبلور شده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۴۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
فرهنگ مواسات و همدلی تبلور دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار علی خالقیان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسئولین دستگاه‌های خدماتی و حمایتی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: این رزمایش برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است.
او افزود: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلی و مواسات به کمک از جبهه‌ها می‌پرداختند و با جان و مال و آبروی خود به جبهه‌ها کمک می‌رساندند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان با تاکید بر نشر و گسترش این فرهنگ در جامعه انقلابی و اسلامی ایران گفت: امروز و در ایام شیوع کرونا باز ما شاهد این مواسات و همدلی و ایثار و فداکاری از مردم بودیم.
او اضافه کرد: مردم در ایام کرونا از جان و مال و آبروی خود در میدان مقابله با این ویروس هزینه کردند و کادر درمان در خط مقدم جبهه بودند و مردم نیز از جهادگران عرصه سلامت و آسیب دیدگان از این ویروس پشتیبانی نمودند.
خالقیان با تاکید بر گنج بودن دفاع مقدس گفت: ما باید از این فرهنگ غنی استفاده و در جامعه گسترش دهیم و نسل‌های آینده را با این فرهنگ آشنا و بزرگ کنیم.
او با تقدیر از همه کسانی که در این مسیر نیکو قدم بر می‌دارند، افزود: کمک به همنوعان و دست گیری از مردم فرهنگی غنی و والاست و بسیج و سپاه در این مسیر تمام تلاش خود را مصروف می‌کنند تا خدمت گذاری شایسته برای مردم باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها