ساری-سردار اکبر‌نژاد تاکید کرد: امروز باید بدانیم که تجهیزات نظامی و دفاعی ضروری است، اما مهمتر از آن ایمان و اعتقاد به خدا و ولایتمداری است که می‌تواند ما را در عرصه‌های مختلف پیروز کند.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
سردار اکبرزاده
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرانف سردار علی اکبر نژاد در گردهمایی یادیاران، تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: رزمندگان و ایثارگران در انقلاب اسلامی با نثار جان و مال خود نشان دادند که برای دفاع دین و نظام خود به میدان جهاد رفتند.
 
وی افزود: مالک اشتر زمان ما یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما توصیه کرده است که باید به این بلوغ برسیم که که نباید دیده شویم؛ آنکس که باید ببیند می‌بیند، و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مصداق بارز این کلام هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا مازندران بیان کرد: آنچیزی که ما را در میدان هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد سلاح و تجهیزات نبود بلکه ایمان به خدا، ایثار، رشادت، پرچم امام حسین (ع)، رهبری امام (ره) و همراهی عزتمندانه مردم عزیز ما بود.
سردار اکبرزاده
وی با اشاره به اینکه در عملیات‌های متعدد خدا و امداد الهی را با تمام وجود در سال‌های جنگ نظاره کردیم تصریح کرد: اگر نگاه کارشناسانه نظامی و دفاعی را بنگریم باید در بسیاری از میدان‌های هست سال دفاع مقدس عرصه را خالی می‌کردیم، اما می‌بینیم که یک گردان با ۱۰ رزمنده در مقابل دشمن ایستاد و اجازه تصرف خاک و نظام اسلامی ما را ندادند.

این یادگار دفاع مقدس و جبهه مقاومت تاکید کرد: عزت ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت امروزمان با همه فشار‌ها و تحریم‌ها مرهون ایستادگی‌ها، مقاومت‌ها و ایمان به خدا رزمندگان در دوران مختلف نظام اسلامی است.

سردار  اکبر‌نژاد اضافه کرد: امروز باید بدانیم که تجهیزات نظامی و دفاعی ضروری است، اما مهمتر از آن ایمان و اعتقاد به خدا و ولایتمداری است که می‌تواند ما را در عرصه‌های مختلف پیروز کند.
 
سردار اکبرزاده
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و استکبار در سال‌های متمادی پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همچون ۹ دی ۸۸ و برچیدن بساط فتنه‌گران اقدامی الهی بود که نشأت گرفته از ولایتمداری و دینداری مردم ایران اسلامی است.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در پایان گفت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی جایگاهی ارزشمند و عزت‌مندانه دارد و قطعاً با بصیرت و ولایتمداری تمدن نوین اسلامی و اتصال این حکومت به حکومت عدل حضرت حجت (عج) تحقق پیدا میکند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها