مرحله شهرستانی جشنواره سالیانه مالک اشتر روز گذشته با حضور حجت الاسلام کریم بیکی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر و فرمانده ناحیه بسیج و فرماندار و دیگر مسؤولین شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۹۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این مراسم که در مصلی بزرگ آیت الله اعرافی میبد برگزار شد از ۱۳۰ نفر از برترین‌های بسیج میبد در حوزه‌های مختلف تجلیل شد و ۲۳ نفر نیز به مرحله استانی جشنواره راه پیدا کردند.
برترین‌های جشنواره در حوزه دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی بوده که شامل حلقه‌های تربیتی صالحین، گشت‌های محله محور، صندوق‌های مردم یاری، گروه‌های جهادی علمی و پژوهشی و تیم‌های ورزشی می‌باشد.
در این مراسم حجت الاسلام کریم بیکی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با عرض تسلیت ارتحال علامه ذو فنون حسن زاده آملی و با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور مردان مردی بود که شما‌ها امروز وارث آن مردان مردید. جایگاه نیرو‌های مسلح را به ویژه شما افسران جنگ نرم را که در جشنواره مالک اشتر حضور پیدا کردید باید با زبان و با تراز علی بن ابی طالب بسنجیم. حضرت در نامه‌ای که به مالک اشتر می‌نویسد می‌فرماید: فاماالجنود باذن الله... نیرو‌های مسلح بدون خدا هیچ است.
کریمی خاطر نشان کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس آن گونه حماسه آفریدیم که از زمان انقلاب اسلامی تا امروز جریان استکبار ۱۴ جنگ و برنامه را علیه انقلاب اسلامی داشته است از ترور‌ها تا جنگ تحمیلی تا افغانستان، عراق، لبنان و سوریه در تمام این برنامه‌ها شکست خورده است و دلیلش نکته‌ای است که علی بن ابی طالب (ع) می‌فرمایند، فاماالجنود باذن الله. حرکت ما به اذن خدا بوده است و امروز فرماندهان ما، نیرو‌های مسلح ما، بسیجیان ما باید معنویت از آن‌ها بجوشد.
ارسال نظرات