خبرهای داغ:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد
اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از استقرار پلیس در بیمارستان قائم (ع) اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۶۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

استقرار پلیس در بیمارستان قائم(ع) اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر سجاد حیدری  در دیدار با فرمانده انتظامی اسدآباد از استقرار پلیس در بیمارستان قائم (ع) خبر داد و اظهار داشت: قرارداد این مهم برای انعقاد با نیروی انتظامی تنظیم شده است.

وی بیان کرد: با همکاری نیروی انتظامی این اتفاق به زودی رخ خواهد داد تا از بسیاری از مشکلات موجود کاسته شده و آرامشی مضاعف به مراجعین بیمارستان هدیه شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب پلیس در امر کرونا گفت: بلاشک بدون حضور این نیرو انجام بسیاری از مصوبات ستاد کرونا ممکن نبود.

فرمانده انتظامی اسدآباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از کادر درمان بیان کرد: خوشبختانه مدیریت کرونا در پیک پنجم در شهرستان بسیار خوب بود که جای تقدیر دارد.

سرهنگ افشین یاری همچنین به آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌ها در ادامه مسیر مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: همانند قبل پلیس به عنوان نیرویی مردمی آماده است از ظرفیت‌های خود جهت حفظ سلامت مردم استفاده کند.

در پایان این دیدار دکترحیدری با اهدای لوح تقدیر از همکاری سرهنگ یاری به نمایندگی از پلیس در امر مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات