خبرهای داغ:
حیدری راه اندازی بیمارستان شهید سلیمانی در مرز شلمچه را یادآور شد و گفت: زائرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شود در این بیمارستان قرنطینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۰۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
«محمد حیدری» معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه با بیان اینکه شهرستان خرمشهر امسال در غیاب استان‌های معین با بسیج امکانات برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این گذرگاه مرزی وارد عمل شده و همچنان در حال خدمت رسانی است اظهار داشت: روند خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه مطلوب است.

وی افزود: بیش از ۷۰ دستگاه اتوبوس با استقرار در مرز شلمچه در امر انتقال زائران بازگشته از سفر کربلا به نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند.

حیدری همکاری بین بخشی بین نیروی انتظامی، مرزبانی و دستگاه‌های دولتی در مرز شلمچه را خوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات‌رسانی به زائران و انتقال آن‌ها به نقاط مختلف کشور به نحو شایسته‌ای در حال انجام است.

فرماندار خرمشهر در خصوص فعالیت ریل باس بیان داشت: علاوه بر اتوبوس‌های برون شهری، تردد ریل باس از شلمچه به خرمشهر برای انتقال زائران اربعین ادامه دارد.

وی راه اندازی بیمارستان شهید سلیمانی در مرز شلمچه را یادآور شد و متذکر شد: زائرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شود در این بیمارستان قرنطینه می‌شوند.

وی به تامین امنیت زائران اربعین در مرز و مسیر شلمچه نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با نهایت حساسیت در کنترل و مراقبت از ورودی و خروجی از مرز تمام تلاش خود را برای تامین امنیت زائران بکار گرفته اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها