رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این دیدار بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها از ارزش های انقلاب می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۸۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران ، صبح امروز (پنج شنبه، هشتم مهرماه 1400) بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در راستای منویات مقام معظم رهبری در تجلیل از خانواده معظم ایثارگر و فداکار، دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و هیات همراه و سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با خانواده گرانقدر و معزز «سندگل» رزمنده هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوت ورزش دیدار، و مراتب تقدیر و تجلیل از وی صورت گرفت.

 رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها از ارزش های انقلاب می باشد.

 دکتر میرجلیلی، در ادامه افزود: بازماندگان شهیدان، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با خانواده معظم ایثارگر هشت سال دفاع مقدس زاهدان دیدار کرد

ارسال نظرات