دامغان_ معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان گفت: تربیت 8 میلیون جوان مومن، انقلابی و پای کار از مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۲۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

حجت الاسلام سید مهدی موسوی معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دامغان اظهار کرد: تربیت 8 میلیون جوان مومن، انقلابی، پای کار و عدالت خواه از مطالبات مقام معظم رهبری و یکی از اهداف شجره طیبه صالحین می باشد.

موسوی بیان کرد: «خانواده»، «مساجد» و «فعالیت در شجره طیبه صالحین» از بسترهای لازم برای تحقق 8 میلیون جوان مومن و انقلابی می باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان یک خانواده صالحینی را از بسترهای تحقق مطالبه رهبری برشمرد و گفت: خانواده مهمترین کانون تربیتی انسان ها می باشد.

او گفت: امام جماعت و حلقه های تربیتی در مساجد یکی دیگر از بسترهای رشد نوجوانان و جوانان می باشد و باید از ظرفیت مساجد به عنوان یک کانون تربیتی مهم استفاده کرد.

موسوی تربیت سرگروه ها و مربیان توانمند را از رسالت های بسیج دانست و تصریح کرد: ما اکنون در دفاع مقدسی حضور داریم که دشمن یک جنگ نرم را آغاز کرده و مربیان با حرکت های جهادی و هدفمند برای تربیت نسل نوجوان و جوان باید فعالیت های اثرگذاری داشته باشند تا مطالبه رهبری محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها