خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گرمه گفت: ۳۰۰ برنامه مختلف در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۳۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهید و بهره گیری از راویان دفاع مقدس برای تشریح ایثارگری و جانفشانی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در فضای مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات از برنامه‌های شاخص این هفته است.

 

وی یادآور شد: ایران اسلامی شروع کننده جنگ تحمیلی نبود اما رزمندگان اسلام با روحیه ایثار و شهادت هشت سال از خاک سرزمین خود دفاع کردند و اجازه تصرف یک وجب از آن را به صدام بعثی و بیش از ۳۰ کشور حمایت کننده از وی ندادند و امروزه وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست تا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران آن دوران را زنده نگه‌ دارند.

 

وی گفت: امروزه با حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی‌گری، روحیه همدلی و همبستگی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی می‌توان با موفقیت از مشکلات کشور عبور کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه از دستگاه‌های اجرایی خواست با نصب بنر، پرچم و سایر المان‌ها در این هفته به فضای شهر رنگ و بوی دفاع مقدس دهند و هر سازمان و نهادی متناسب با شرایط تکریم خانواده شهدا را در دستورکار خود قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها