خبرهای داغ:

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با خانواده شهیدان قنبریان

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به همراه مسئول دفتر امام جمعه، رئیس انجمن قرآن و عترت و مدیر موسسه قرآنی آیه‌های ترنم انتظار کویر با همسر شهیدان احمد و محمود قنبریان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۶۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با خانواده شهیدان قنبریانبه گزارش خبرنگار بسیج، رضا مهدیان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
او افزود: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بیان داشت: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.
در ادامه مسئول دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام محمدیان افزود: در عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آن‌ها یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
همچنین در این دیدار رئیس انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.
در پایان همسر شهیدان احمد و محمود قنبریان از رشادت‌ها و رفتار‌های معرفتی این دو شهید خاطراتی را بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها