توطئه‌های دشمنان با خود گذشتگی شهدا و ایثارگران نقش برآب شد

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود گفت: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۷۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
توطئه‌های دشمنان با خود گذشتگی شهدا و ایثارگران نقش برآب شدبه گزارش خبرنگار بسیج، رضا مهدیان در دیدار با خانواده شهیدان میرکریمی در راستای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در شاهرود، شهدا و ایثارگران را مایه عظمت و اقتدار نظام عنوان کردوگفت: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن تقدیر از برگزاری طرح ملی سه شنبه‌های تکریم توسط کانون‌های مساجد، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما بوده و باید به فرهنگییدر بین مسئولان تبدیل شده و نهادینه شود.
او شهدا را به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت معرفی کرد و تصریح کرد: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
مهدیان در ادامه با بیان اینکه اولویت ما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم خانواده معزز شهداست، بیان کرد: تلاش کرده ایم در فرهنگ و ارشاد اسلامی با زبان فرهنگ وهنر رشادت‌های وایثارگران را بازگو کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه جایگاه شهدا و ایثارگران جایگاه اقتدار انقلاب است، افزود: مجاهدت و رشادت این عزیزان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و میهن اسلامی نماد این اقتدار و جایگاه است.
او خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران موج اسلام خواهی و عزت را در جهان به ارمغان آورده است.
مهدیان تأکید کرد: حماسه ایثارگری شهدا و ایثارگران باید نسل به نسل به جوانان تبیین شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: اگر امروز کشور ایران با آزادگی و سربلندی و پیشرف روزافزون گام برمی دارد از جان فشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کردند ونگذاشتند دشمن میهن عزیزمان را اشغال نماید.
او با اشاره به اینکه خانواده شهدا افتخار هر منطقه هستند وما مسئولان به این موضوع افتخار می‌کنیم، گفت:دیدار با خانواده معزز شهدا روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولان چندین برابر کرده و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار