خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: دفاع مقدس هویت دینی، ملی و افتخار بزرگی بر نظام و کشور بوده و یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردانی است که با لبیک به فرمان امام نگذاشتند نظام و کشور در برابر دشمنان سرخم کند.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۲۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم روز شنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید سردار علیرضا گل محمدی در میانه با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای نظام؛ انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهیدان خانمحمدی و گل محمدی در میانه افزود: به برکت خون پاک شهداست که توانسته ایم در کشور سربلند و سرافراز باشیم و به خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: ما باید در برابر جهاد و ایثار انسانهایی که این جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کردند سر تعظیم فرود آورده و اعلام کنیم که به برکت جهاد و ایثار آنها توانسته ایم همواره در برابر هجمه‌های جهانی سربلند و سرافراز بر اساس همان آرمان هایی که انقلاب بر اساس آن پیروز شد مستحکم و استوار بایستیم.

سردار خرم با بیان اینکه دشمن با اعتقاد بر این که آزموده را آزمودن خطاست نمی‌تواند به نظام و کشور ما تعرض کند، اضافه کرد: ایجاد مزاحمت در آرامش و امنیت و انبساط خاطر جامعه تنها کاری است که دشمنان و معاندین می توانند انجام دهند اما باز هم به برکت خونهای پاک و وجود روحیه ایثار؛ فداکاری و اخلاص دوران دفاع مقدس به طور قطع توطئه های اخیر نیز به عظمت هر چه بیشتر نظام و انقلاب کمک خواهد کرد.

وی شهدای مدافع حرم؛ شهدای سلامت را از دستاوردها و رویش های جدید انقلاب عنوان کرد و افزود: اقتدا به اباعبدالله الحسین(ع) همچنان مانند گذشته در بین نسل حاضر وجود دارد و نظام نیز در امتداد نهضت حسینی همواره در حرکت بوده و امکان انقطاع آن وجود ندارد.

سردار خرم با اشاره به فرمایش شهید سلیمانی مبنی بر وجود ۵ لشکر ساماندهی شده با بیش از ۲ میلیون جوان مخلص؛ انقلابی و ولایتمدار در خارج از کشور برای دفاع از آرمانهای دین و ولایت در مواقع ضروری افزود: این جوانان دانش آموخته مکتب امامت و ولایت بوده و راه ایثارگران و شهدای دفاع مقدس را انتخاب کرده اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه کاروان انقلاب با صلابت هرچه تمام در حال حرکت است تاکید کرد در این کاروان ما مسئولین باید به صورت شبانه روز تلاش کرده و خدمتگزار مردمی باشیم که دین خود را به امامت و ولایت و این انقلاب و نظام ادا کرده اند.

وی در پایان خدمتگزاری و لزوم پاسخگویی به مطالبات رهبری؛ ولایت؛ شهدا؛ ایثارگران و خانواده معظم شهدا را از وظایف مسوولین برشمرد .

سردار خرم در آیین افتتاح سالن ورزشی سردار شهید گلمحمدی در میانه گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری ۳۲ هزار متر مربع فضاهای ورزشی و فرهنگی در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره سردار شهید علیرضا گل محمدی با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار که ۱۳ میلیارد ریال آن از سوی خیرین و مابقی از سوی سپاه عاشورا تامین شده در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۳۰ متر مربع که یکهزار و ۲۰۰ متر آن ورزشی و ۱۳۰ متر اداری است با حضور معاون استاندار و فرماندار ویڗه میانه؛ فرمانده سپاه عاشورا؛ اعضای شورای تامین و جمعی از اعضای شورای اداری و خانواده شهید گل محمدی‌ و به دست مادر شهید به بهره برداری رسید.

بازدید از ساختمان جدید کلینیک نصر؛ دیدار با خانواده شهید گلمحمدی در منزل پدری ایشان؛ حضور در یادواره شهدای کارمندی در فولاد و بازدید از نمایشگاه ادوات نظامی از جمله برنامه های امروز بود که به اجرا درآمد.

ارسال نظرات