خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین؛

با بصیرت، مانع جریان سازی منافقین در جامعه شویم

سروان شریفی گفت: امروز بسیاری از افراد از ولایت دم می زنند، اما در بزنگاه خطر، جا می زنند. باید با بصیرت به این افراد اجازه جریان سازی و فتنه انگیزی را نداد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۴۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سروان شریفی، معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، با حضور در پایگاه حضرت مریم روستای اردبیلک، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: در تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی، حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم. تمام کشورهای مستکبر جهان حزب بعث را پشتیبانی می کردند تا شاهد از بین رفتن نظام اسلامی باشند؛ اما امروز به برکت وجود شهیدان این سرزمین چهل و سومین سالگرد جمهوری اسلامی را می گذرانیم و تمام امنیت آسایش مان را مدیون خون شهیدان هستیم. لذا یکی از وظایف ما در قبال شهدا برگزاری و حضور پررنگ در مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

سروان شریفی در ادامه به نقل از امام موسی صدر گفت: امام حسین(ع) سه گروه دشمن دارد؛ اولین گروه که کم خطر هستند ، کسانی هستند که امام حسین علیه السلام را کشتند. گروه دوم که خطر شان از گروه اول بیشتر است کسانی هستند که تلاش کردند آثار امام حسین(ع) را از بین ببرند.

وی گفت: اما گروه سوم خطرناک ترین دشمنان امام حسین(ع) هستند؛ کسانی که کوشیدند اهداف امام حسین و ابعاد قیام او را تحریف کنند و هدف نهضت امام حسین(ع) را از بین ببرند.

معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در پایان اظهار کرد: امروز بسیاری از افراد از ولایت دم می زنند، اما در بزنگاه و آنجایی که کشور را خطر تهدید می کند، جا می زنند. از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سخن می گویند، اما راه ایشان را به نحو دیگری تفسیر می‌کنند. اینها به دنبال کسب درآمد هستند و واقعیات نظام و انقلاب را تحریف می‌کنند. باید با بصیرت و تفکر به این افراد اجازه جریان سازی و فتنه انگیزی را نداد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها