خبرهای داغ:

پنجمين جشنواره ابوذر استان سمنان برگزار مي گردد

مسئول بسيج رسانه استان سمنان از برگزاري پنجمين جشنواره ابوذر استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۱۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ علي مسلمان مسئول بسيج رسانه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست خبري سه جانبه مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و مسئول بسيج رسانه استان با اصحاب رسانه ها گفت: هدف از پنجمين جشنواره رسانه اي ابوذر، ايجاد جريان رسانه اي در خصوص موضوعات منويات رهبري و ايجاد فضاي رقابت سالم در بين اصاحب رسانه در استان سمنان است.

او ادامه داد: در طي 4 دوره اي که اين جشنواره برگزار شده تاکنون، اين جشنواره از لحاظ کمي و کيفي رشد قابل توجهي داشته و امسال نيز با موضوعاتي همچون کرونا و رسانه، روحيه جهادي، مطالبه گري، سبک زندگي ايراني اسلامي، حمايت از توليد و ... همراه است.

مسئول بسيج رسانه استان سمنان تصريح کرد: اين جشنواره در قالب هاي فيلم، عکس، موشن گرافيک، کاريکاتور، نماهنگ و ... در بخش هاي مکتوب، ديداري و شنيداري برگزار مي گردد و علاقه مندان مي توانند آثار خود را تا تاريخ 15 آذر به اين جشنواره ارسال کنند.

مالکي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سمنان در اين نشست گفت: سند آمايش سرزمين استان سمنان به تصويب رسيده و سند توسعه 8 شهرستان استان نيز تکميل شده و به فرمانداران تحويل داده شده است.

ايشان ادامه داد: 8 اولويت اصلي استان شامل آب، کشاورزي، معادن و... تعيين شده و متوليان آن که دستگاه هاي اجرايي هستند مشخص و در حال فعاليت هستند.

در اين نشست از پوستر پنجمين جشنواره رسانه اي ابوذر نيز رونمايي شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار