رییس هیات فوتبال کاشمر:

آغاز لیگ دسته یک مسابقات فوتسال بانوان خراسان رضوی در کاشمر

سعید مسافر، رییس هیات فوتبال کاشمر از آغاز مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی برای اولین مرتبه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۲۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سعید مسافر، رییس هیات فوتبال کاشمر در آغاز این مسابقات در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات دسته یک فوتسال بانوان استان(گروه دوم) با حضور پنج تیم از جمعه، ۹ مهر ماه، آغاز شد و بانوان فوتسالیست شهرستان‌های کاشمر، مشهد، نیشابور و بجستان به مصاف یکدیگر می‎روند.

وی با بیان اینکه فوتسال بانوان کاشمر برای اولین بار میزبان لیک دسته یک فوتسال بانوان استان شده، ابراز امیدواری کرد این مسابقات شروع خوبی برای هیات فوتسال بانوان کاشمر باشد.

مسافر با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان استان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می‌شود، از برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد کاشمر خبر داد و تصریح کرد: امروز تیم‌های ایران جهان و خوشاب، بجستان و صبای نوین، کاشمر و ایران جهان و تیم خوشاب و صبای نوین به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیات فوتبال کاشمر ادامه داد: به دلیل هزینه‌هایی که میزبانی این مسابقات دارد و از سویی چون اسپانسر و حامی مالی نداشتیم؛ به همین خاطر تاکنون کاشمر میزبان لیگ دسته یک بانوان استان خراسان نبوده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه علی‌رغم توانایی‌های بسیار بانوان کاشمر در رشته فوتسال اما از داشتن سالن اختصاصی محروم هستند، گفت: شهرستان کاشمر با ١٧ تیم فوتسال بیشترین سهمیه را در استان دارد همچنین تنها شهرستانی در استان خراسان هستیم که بیشترین تیم را داریم.

رئیس هیات فوتبال کاشمر با اشاره به اینکه از ۱۰ باشگاه فوتسال ۶ باشگاه دارای مجوز است، از فعالیت ۲ مدرسه فوتبال در شهرستان خبر داد.

وی در پایان بیان داشت: از امروز کاشمر میزبان لیگ فوتبال زیر ۱۲ سال استان خراسان رضوی با برگزاری بازی‌های دور رفت و برگشت گروه دوم خواهد بود. در این مسابقات که ۶ تیم از شهرستان‌های گناباد، بردسکن و کاشمر حضور دارند، ۳۰ بازی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار