مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:کارکردهای کمیته امداد در بخش های مختلف موجب جاری شدن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در سطح جامعه می شود
کد خبر: ۹۳۸۰۳۳۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره شهداء و ۳۵۳۵ شهید استان گفت: فعالیت کمیته امداد در رسیدگی به ایتام ونیازمندان موجب جاری شدن فضای همدلی وارتقاء سرمایه‌های اجتماعی ویاس وناامیدی دشمنان نظام وانقلاب می‌شود.
 
خدمات کمیته امداد موجب جاري شدن فضاي همدلي در جامعه مي سود

وی با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان وبهترین بندگان خداوند در جامعه اسلامی که برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) در رسیدگی به ایتام ونیازمندان بوده که امروز این وظیفه مهم در نظام اسلامی را کمیته امداد برعهده دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه نهال نوپای انقلاب اسلامی با تکیه بر ارکان اسلامی و به برکت آینده نگری امام راحل (ره) و سکانداری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ومجاهدت وجان فشانی‌های شهداء وایثارگران هم اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است افزود: نه تنها مردم شریف ایران بلکه مسلمانان وامت بیدار جهان اسلام در سایه سار این انقلاب قرارگرفته و انقلاب اسلامی ایران اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

حجت الاسلام بیگدلی استقلال امروز کشور واقتدار نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدای والامقام ومجاهدت‌ها وایثارگری‌های جانبازان ورزمندگان دانست وگفت: همه ما مدیون زحمات ورشادت‌های شهداء هستیم و وظیفه داریم دین خودرا به آن‌ها ادا کنیم وباید طوری زندگی کنیم که هیچ گاه شرمنده شهداء نشویم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که دشمن با هجمه‌های مختلف فرهنگی و فشار وتحریم سعی در از بین بردن هویت دینی وقرآنی مردم ایران اسلامی را دارد باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت همجهت وهمسو با ولایت، توطئه‌های دشمن را خنثی نماییم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان به لزوم توجه به حفظ ارزش ها‌ی دفاع مقدس وزنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء در اذهان مردم اشاره کرد وگفت: عظمت وماندگاری که در دفاع مقدس ایجاد گردیده است به پشتوانه خون پاک شهیدان وحاصل ایثارگری‌های جانبازان ورزمندگان است وباید با عمل ورفتار خود حافظ خون پاک شهیدان باشیم.
ارسال نظرات