به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ایران به دلیل شرایط جغرافیایی همواره با بحران‌های زیادی در ۴۲ گذشته مواجه بوده و پاسداران هم در تمام این ۴۲ سال در کنار مردم، محرومین و مسوولان در حل مشکلات بوده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۶۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه،  ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه در سالن شهید مهدی خوش‌سیرت اداره ارشاد اسلامی برگزار شد. 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه سبز پوشان سپاه در جمهوری اسلامی همواره در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و محرومین بوده‌اند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به دلیل شرایط ژئوپولتیکی و جغرافیایی همواره با بحران‌های زیادی در ۴۲ گذشته مواجه بوده و پاسداران هم در تمام این ۴۲ سال در کنار مردم، محرومین و مسوولان در حل مشکلات بوده است.

سرهنگ الیاس کوثری با اشاره به ویژگی‌های فرمانده سپاه در طراز جمهوری اسلامی گفت: خستگی ناپذیری، صبر زیاد، مقاوم و پرتوان بودن، خلاقیت، تدبیر و بینش سیاسی و اجتماعی بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک فرمانده سپاه خوب در طراز جمهوری اسلامی است.

وی خلاقیت در حل مشکلات را فقط مختص به داشتن امکانات ندانست و بیان کرد: یک فرمانده سپاه باید با فکر، عمل و سخن خود خلاقیت ایجا گر کرده و تمام نیروهای خود را به مانند نخ تسبیح به یک‌دیگر متصل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات