سرهنگ مهجوری گفت: در رزمایش امروز تعداد ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر و ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزارتومانی تهیه و در اختیار دانش آموزان جامعه هدف قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۱۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در برنامه پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه‌ها اظهار کرد: امروز به همت حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ۱ و ۲ و بسیج فرهنگیان و مشارکت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش اراک در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه‌ها رزمایش کمک مومنانه در مدرسه رویش اراک برگزار گردید.

مهجوری گفت: در این رزمایش تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر و ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار تومانی تهیه و در اختیار دانش آموزان جامعه هدف قرار می گیرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان بسیجی شهر اراک همواره برای شرکت در اردوهای جهادی پیشتاز بوده اند و در تابستان گذشته با اقدامات چشمگیر در حوزه های سازندگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی نقش‌آفرینی مؤثری داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در اردوهای جهادی علاوه بر اینکه خیرات و برکات فراوانی برای مناطق محروم دارد آنها را برای آینده پرورش و تربیت می‌کند افزود: دانش‌آموزان با حضور مؤثرشان در اردوهای جهادی از آثار و برکات تربیتی و معنوی اردو‌های جهادی بسیج بهره‌مند می‌شوند و فرهنگ ما می‌توانیم را به‌خوبی درک می‌کنند.

مهجوری بیان کرد: تبلیغ فرهنگ جهادی در میان دانش آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا تبلیغ کار جهادی تبلیغ ارزش‌ها محسوب می‌شود و قطعاً هر آنچه در این مسیر گام برداریم آثار و برکات آن را بهتر خواهیم دید.

وی افزود: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که جهادگران بسیجی در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی ، نهضت کمک مؤمنانه، آموزشی و فرهنگی نقش‌آفرینی می‌کنند و دانش آموزان یکی از اقشاری هستند که در اردوها نقش مؤثری دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه‌اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق‌ها سازمان‌دهی شده‌اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات