خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد

ضرورت تحقق جهاد تبیینی/ حرکت‌های تبیینی خنثی کننده هجمه‌های دشمن

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر اینکه باید جهاد تبیینی که مطالبات مهم رهبری است دنبال شود، گفت: امروز باید همه در عمل به فرمایش رهبری به مسئله جهاد در راه تبیین وارد شویم.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۱۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

ضرورت تحقق جهاد تبیینی/ حرکت‌های تبیینی خنثی کننده هجمه‌های دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیدعلی الیاسی در نشست با فرماندهان حوزه‌های مقاومت این شهرستان با تأکید بر مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اربعین حسینی در خصوص جهاد در تبیین حقایق، اظهار کرد: با توجه به هجمه تبلیغات دشمن امروز حرکت‌های تبیینی خنثی کننده همه آن هجمه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید جهاد تبیینی که مطالبات مهم رهبری است دنبال شود، افزود: امروز با توجه به گذشت 3.5 سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب باید همه در عمل به فرمایش رهبری به مسئله جهاد در راه تبیین وارد شویم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با وجود ظرفیت رسانه و فضای مجازی، دستور جهاد را با هدف امیدآفرینی دادند، افزود: امروز بسیاری از بسیجیان ما جوانان هستند و می‌طلبد که در صف اول جهادگران در عرصه مطالبه‌گری و امیدآفرینی حاضر شوند.

وی تأکید کرد: جهاد در راه تبیین باید با انتشار اخبار درست، پاسخ به ابهامات و اجتناب از تهمت و دروغ و افکار عمومی از طریق فضای مجازی و ابزارهای رسانه‌ای صورت بگیرد.

الیاسی آموزش سواد رسانه‌ای آحاد مردم و بسیجیان را مهم خواند و گفت: باید در حلقه‌های صالحین جهاد در راه تبیین حقایق محور باشد و روشنگر‌ی‌ها به این سمت برود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار