ورزشکاران بسیجی بوشهر در آیینی به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۲۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

ورزشکاران بسیجی بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این آیین گفت: خدا را شاکریم که ورزش‌های همگانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.
ورزشکاران بسیجی بوشهر تجلیل شدند
سردار علی رزمجو اظهار کرد: توجه به مقوله ورزش در رشته‌های مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت می‌کند که این قدرت در فکر، بازوان، اعضا و جوارح ورزشکاران قدرتی در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: اگر ما امروز در پی ارتقای قدرت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در ورزش هم تولید قدرت صورت می‌گیرد و سلامتی و شور و نشاط جامعه تأثیر مستقیمی از ورزش دارد.
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این آیین گفت: امسال بیش از 500 برنامه ورزشی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سپاه امام صادق علیه السلام در سراسر استان برگزار شده است.
ورزشکاران بسیجی بوشهر تجلیل شدند
روح الله فرزین اظهار کرد: این مسابقات در 25 رشته مختلف و با مشارکت بیش از 1800 نفر از بسیجیان با همکاری ادارات ورزش و جوانان سراسر استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر برگزار شده است.
ورزشکاران بسیجی بوشهر تجلیل شدند
وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در کنار مسابقات و برنامه‌های ورزشی توسط جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر انجام شده است که دیدار و تقدیر از 36 خانواده شهید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تقدیر از پیشکسوتان عرصه ورزش و اهدای خون از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
مسئول ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه السلام خاطرنشان کرد: ان شاءالله در هفته بسیج، استان بوشهر میزبان مسابقات تیر و کمان کشور و کشتی استان است که تلاش می‌شود این مسابقات با همکاری بسیجیان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
ورزشکاران بسیجی بوشهر تجلیل شدند
در این آیین از 26 نفر برگزیده و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج در هفته بزرگداشت دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این آیین از خانواده شهید محمّد جمادی شهید شاخص ورزش سال 1400 نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها