رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مریوان گفت: یک پایگاه سیار و ۲ پایگاه تجمیعی واکسن در مسیر‌های اصلی و میادین شهر برای تسریع بخشی تزریق واکسن شهروندان فعال شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۸۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
فاضل رحیم زاده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون و یک پایگاه سیار در سطح شهرستان راه اندازی شده و تجهیزات لازم تامین گردیده و مراکز تجمیعی و پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا پذیرای شهروندان می‌باشد.

رحیم زاده اذعان داشت: مشارکت بیش از پیش شهروندان در واکسیناسیون برای ریشه کن شدن ویروس کرونا ضروری بوده و همچنین در تمامی خانه‌های هلال این شهرستان جهت واکسیناسیون اقدامات لازم صورت گرفته است.

رحیم زاده با تاکید برضرورت رعایت فاصله اجتماعی درمراکز تزریق اظهارداشت: به شهروندان توصیه میشود برای تزریق واکسن تنها به یک مرکز مراجعه نکنند تا ازدحام جمعیت کمتری در مراکز واکسیناسیون ایجاد شود.

لازم به ذکر است که این پایگاه‌های تجمیعی با همکاریسپاه بیت المقدس کردستان و جمعیت هلال احمر شهرستان مریوان و مرکز بهداشت و درمان شهرستان فعال گردیده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات