خبرهای داغ:
معاون جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: زمین لرزه چلگرد در منطقه قلعه خواجه خوزستان تاکنون فوتی نداشته، ولی چهار مصدوم به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۰۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
علی پهلوان در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع زمین لرزه در منطقه چلگرد در همسایگی استان خوزستان عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب این جمعیت از دقایق اولیه حادثه در منطقه حضور یافته‌اند و تا کنون گزارشی از تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است و فقط یک مصدوم در قلعه خواجه و سه مصدوم دیگر در منطقه چلو گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، ایذه و باغملک در حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد حسب گزارش‌های دریافتی از سوی مرکز راهداری کلیه مسیر‌های مواصلاتی در این منطقه باز هستند.

به گزارش خبرنگار بسیج ، بنا بر اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ساعت ۰۶:۰۹:۲۸ به بزرگی ۵.۷ ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، حوالی چلگرد رخ داد.

این زمین لرزه با طول جغرافیایی: ۴۹.۷۸، عرض جغرافیایی: ۳۲.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

نزدیک‌ترین شهر‌ها به کانون زلزله، ۳۳ کیلومتری چلگرد (چهارمحال وبختیاری)، ۳۷ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان) و ۶۳ کیلومتری ایذه (خوزستان) بوده است.

زلزله در همه شهر‌های استان خوزستان از جمله شهر‌های نزدیک به استان چهار محال و بختیاری و شهر‌های اهواز، ماهشهر، آغاجاری، شوشتر، اندیکا، رامهرمز، امیدیه، شوش و … احساس شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها