خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار از اهدای بسته‌های «مهربانی مهر» به دانش‌آموزان توسط بسیجیان پایگاه محدثه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۷۱۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

اهدای بسته‌های «مهربانی مهر» به دانش‌آموزان توسط بسیجیان پایگاه محدثه بهارسیده مرضیه ترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی کمک‌های خیرین بسیجی برای تهیه لوازم التحریر و اقلام ضروری خانوار به همت بسیجیان پایگاه محدثه جمع‌آوری شده است تا شاید بتوانیم بخشی از نیازهای دانش آموزان را با دست‌های خیرین به دست نیازمندان برسانیم.

وی عنوان کرد: در راستای کمک به همنوعان 10 بسته لوازم التحریر و سه مورد کمک هزینه ثبت‌نام مدارس بالغ بر ۱۵ میلیون ریال با کمک خیرین بسیجی جمع‌آوری و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار افزود: همچنین سه مورد بسته حمایتی شامل اقلام ضروری خانوار با کمک خیرین جمع آوری و به سه خانواده نیازمند اهدا شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری مجازی کلاس‌ها در طی سال تحصیلی کمک هزینه خرید گوشی و هزینه اینترنت برای کمک به نیازمندان را نیز خواهیم داشت.

ترابی در ادامه عنوان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان با حضور ۲۵ نفر از بسیجیان پایگاه محدثه با روایتگری رزمنده بسیجی آقای زندی برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهدا گنجینه‌های ما هستند، افزود: شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با ایمان قوی و وحدتی که داشتند، گوش به فرمان امام(ره) جانفشانی کردند تا این سرزمین را به برای  ما به امانت بگذارند.

مسئول پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار ابراز داشت: امروز نیز همه باید امات‌دار خوبی برای شهدا باشیم، زنان با رعایت حجاب و عفاف، برادران با غیرت و جوان مردی و مدیران در دستگاه‌های دولتی با صداقت برای اسلام کار کنند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدا افزود: باید خود را از ترکش‌های گناه حفظ کرده و ایمانمان را قوی کنیم و ولایت‌مدارباشیم و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستیم.

ترابی گفت: بسیجیان در این بازدید با شهدا بیعت کردند با تبعیت از قیام و نهضت عاشورا در مقابل یزیدیان زمان خود ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات