خبرهای داغ:

سرکشی فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان فاروج از طرح های عمرانی

فرمانده سپاه ناحیه فاروج به همراه فرماندار و مسعولین معاونت های خود از روستاهایی که بسیج سازندگی ناحیه فاروج در آن طرح های محرومیت زدایی و بهداشتی و عمرانی دارد سرکشی نمودند.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۱۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: در این دیدار  و سرکشی فرمانده سپاه ناحبه بجنورد گفت: تلاش و فداکاری جهادگران برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان و روستاهای تابعه از اول انقلاب اسلامی تاکنون موجب شد كه کشور اسلامی ما سرافراز و مستقل باشد.

 سرهنگ محمد مهدی شفیع آبادی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی، استفاده از ظرفیت بسیج و کمک به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در کارآفرینی و ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات، برگزاری همایش و کلاس‌های آموزشی  و بهداشتی است.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان فاروج بیان داشت : پایمردی جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه در قالب بسیج بود که توانستیم جنگ را مدیریت کنیم ..

نجفی با بیان اینکه تفکر بسیجی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی نمایان شد افزود: امروز بعد سالین درازی که  از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد می‌بینیم که تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های منطقه نیز ریشه دوانده است وی اظهار کرد: بسیج امروز هم در سنگر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقصاد مقاومتی و عمرانی و بهداشتی به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همچنان مسیر ارزشمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ادامه می دهد .. .

ارسال نظرات
پر بیننده ها