زاهدان/سردار شفائی گفت: علما و اساتید در طول تاریخ مجاهدت های بسیاری در جهت علم آموزی و آموزش داشتند، در عمر با برکت انقلاب اسلامی هم نسبت به این مهم تلاش های بسیار وافری صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۳۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم اهدای ۳۰۰ هزار ماسک، ۱۲ هزار و۴۰۰ بسته کامل لوازم التحریر و۲ هزار دست البسه دانش‌آموزی باحضور جانشین قرارگاه قدس نزسا سردار شفایی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سردار خلیل آبادی، معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، روسای نواحی آموزش پرورش، مدیران ارشد ادارات و دستگاه‌ها در مدرسه کوثر واقع در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد. 

 فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند و اثرگذار در عرصه علم و آموزش، بیان کرد: افتخار ما این است که پیرو مکتب و آئینی هستیم که نسبت به علم، یادگیری و آموزش تاکیدات فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: علما و اساتید در طول تاریخ مجاهدت های بسیاری در جهت علم آموزی و آموزش داشتند، در عمر با برکت انقلاب اسلامی هم نسبت به این مهم تلاش های بسیار وافری صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار احمد شفائی ادامه داد: امید است این روند ارزشمند که امروز در کشور نهادینه شده و آینده بسیار شایسته ای دارد،بتوانیم در این روند وظیفه و نقش خود را به شایستگی انجام دهیم.

این مسئول بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد برخاسته از مردم تحت امر رهبری فقیه در اولین روزهای پیدایش خود تاکنون پیوسته نسبت به مباحث فرهنگی اهتمام داشته است.

فرمانده سپاه سلمان استان اذعان کرد: سپاه در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌هایی که توانسته نقش آفرینی کند یک نگاه جامع و کاملی به حوزه فرهنگ و آموزش داشته است.

وی اظهار کرد: در کنار تمامی فعالیت ها طی دو سال اخیر به حوزه مهد های قرآنی نیز ورود کرده ایم، که تاکنون ۱۲۰ مهد قرآنی در اقصی نقاط استان فعال شده است.

شفائی اضافه کرد: روند هموارسازی مجموعه های قرآنی اثر گذار می تواند شالوده فکری دانش آموزان را نسبت به مفاهیم اسلام آشنا کنند که تسریع رسیدگی به آنها در حال پیگیری است.

ارسال نظرات