خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ارتش:

سیلی محکم نیروهای مسلح برای خطای محاسباتی بیگانگان آماده است

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:بی شک درهرنقطه‌ای ازایران که بیگانگان،دچارخطای محاسباتی شده و پای خودراازحریم قانونی فراتربگذارندسیلی محکم نیروهای مسلح وبسیج برای ادب کردن آن‌هاآماده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۵۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان تیپ ۳۹۲ شهید آشوری شهرستان دشت آزادگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این خطه شهید پرور، اظهار داشت: شهدا شکست ناپذیر، نفوذ ناپذیر و مقاوم بودند و در هشت سال دوران دفاع مقدس با ایثارگری‌ خود نشان دادند که وجه تمایزی با سایرین دارند.

وی افزود: ارتش ایران شهید داد اما هیچگاه پشت به دشمن نکرد و میدان را خالی نکرد چرا که میهن پرستی و عرق به وطن از خصوصیات برجسته این دلاور مردان است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد:در قانون اساسی چهار وظیفه برای ارتش تعریف شده که یکی از آن ها حفظ نظام مقابل دشمنان و توطئه‌گران است و دیگری حفظ تمامیت ارزی است که اگر کسی چشم طمع به خاک این میهن اسلامی داشته باشد با سد محکم ارتش مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشوری که مستقل باشد هیچ هواپیمایی بدون اجازه برج مراقبت آن کشور نباید جرات نشستن در آن کشور را داشته باشد گفت:زمانی که آمریکا در افغانستان بود حتی رییس جمهور آمریکا بدون اجازه آن کشور شبانه به این کشور سفر می کرد؛ در عراق و سوریه نیز بیگانگان بدون اجازه از کشور مقصد تردد می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی بیان کرد: در ایران نیروهای مسلح مقتدر هیچگاه چنین اجازه ای در زمین، دریا و آسمان به بیگانگان نداده‌اند؛ این نشان از استقلال و عزت ایران است که حاصل خون پاک هزاران شهید است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ایران غیرت پاسداری از استقلال خود مقابل بیگانگان را دارد و پس از تشکیل سپاه و بسیج در کنار ارتش، قدرت نظامی و دفاعی کشور نیز بیشتر شده است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی امروز از ساز و کار قوی برخوردار است و نیروهای مسلح و بسیج دست در دست یکدیگر از تمامیت ارزی و مرزی نظام و استقلال ایران دفاع کرده و اکنون نیز در حال دفاع هستند.

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که این ملت شکست ناپذیر بوده و عزت و شرف خود را با هیچ امتیازی معاوضه نمی کند و هر زمانی که بیگانگان چشم طمع به این خاک داشتند، این چشم توسط نیروهای مسلح و مردم کور شده است.

وی اظهار داشت: برخی از همسایگان نابخرد ایران باید به تاریخ مقاومت ملت ایران و حماسه آفرینی های نیروهای مسلح مقابل بیگانگان مراجعه کنند؛ هرکشوری هوای ادب شدن مانند صدام را دارد، می تواند حماقت به خرج دهد.

وی افزود: اگر به تاریخ مقاومت و حماسه آفرینی‌های ملت و نیروهای مسلح ایران مراجعه کنند، حافظه آن ها باز می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: اگر بخواهیم ماموریت‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم باید از آمادگی رزمی بالایی برخوردار شویم؛ بخشی از این آمادگی به سلامت جسمی ما باز می گردد.

وی ادامه داد: قدرت بدنی بالا با ورزش، نرمش و ریاضت‌هایی که لازمه داشتن یک بدن پخته است، به دست می آید؛ ما سربازان ملت بزرگی هستیم که چشم امیدشان به بازوان قدرتمند ارتش و نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی امدادرسانی به مردم در شرایط صلح را از دیگر رسالت های ارتش برشمرد و گفت: ارتش در سال های گذشته در بحران های متعدد به کمک مردم آمده و با تمام ظرفیت در میدان حضور داشت و اکنون نیز در مبارزه با ویروس کرونا از تمام ظرفیت های خود برای مهار این ویروس استفاده می کند.

وی افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در تمامی بحران ها و حوادث پناهگاهی برای مردم بوده و هرجایی که مردم نیازمند کمک باشند، حضوری فعال خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها