خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

نیروی انتظامی ایران مظهر اقتدار، صلابت، عزت نفس و رأفت است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، صلابت، عزت نفس، مهربانی و رأفت است.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۲۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

نیروی انتظامی ایران مظهر اقتدار، صلابت، عزت نفس و رأفت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا در دیدار با فرمانده و مسئولین بخش‌های مختلف انتظامی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:  نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد و سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم هستند.

وی افزود: نیروهای نظامی ما بسیار مظلوم هستند و خالصانه در حال تلاش و کوشش هستند، از رسانه‌ها می‌خواهیم بازخورد کارها و تلاش‌های این نیروهای خدوم را به مردم برسانند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، صلابت، عزت نفس، مهربانی و رأفت است.

وی اسلامی با بیان اینکه امنیت اعم از امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی جامعه از ارکان پیشرفت هر کشوری است، ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده‌اند تا امنیت کشور را در عرصه‌های اجتماعی و اخلاقی بهم بریزند اما به برکت نگهبانان خستگی ناپذیر عرصه نظم و انضباط اجتماعی هرگز به مقصود خویش نخواهند رسید.

فلاحی با اشاره به اینکه چارت نیروهای انتظامی و نظامی ما نیاز به بروزرسانی دارد، افزود: در حوزه آموزشی و اطلاعاتی به مردم و اساتید در حوزه‌های مختلف آموزش‌های لازم را بدهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار