مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی ققنوس با موضوعات نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و آشنایی با موضوع شایعه در سواد رسانه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۰۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در جمع خبرنگاران گفت؛  هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی، ترویج بهتر موضوع کتابخوانی در میان مردم استان و آشنایی بیشتر آنها با نقش رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و همچنین آشنایی بیشتر با مهمترین ابراز دشمن در جنگ نرم یعنی شایعه است.

رضایی افزود؛  به ۲۵ نفر از شرکت کنندگی که به همه سوالات مسابقه پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

وی ابراز داشت؛ جزوه این مسابقه کتابخوانی به صورت فایل PDF بوده و حجم بسیار کمی دارد و کمتر از یک ساعت قابل مطالعه است. 

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ علاقه مندان تا ۱۵ آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند به لینک زیر مراجعه کرده و فایل جزوه را دریافت کنند.پس از مطالعه جزوه با مراجعه به لینک آزمون و ثبت مشخصات خود به صورت اینترنتی به سوالات چهارجوابی پاسخ دهند. 

وی افزود؛ علاقه مندان در صورت داشتن سوال یا ابهام در خصوص مسابقه می توانند از طریق شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ از طریق شبکه های اجتماعی یا پیامک با دبیرخانه مسابقه ارتباط برقرار کنند. 

رضایی بیان کرد؛ این مسابقه به همت سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت مرکز حفظ آثار شهدا سپاه فتح، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، سازمان فرهنگی خانواده سپاه فتح و سازمان های بسیج هنرمندان، بسیج حقوق دانان، بسیج کشاورزی ،بسیج مهندسین، بسیج کارمندان و ادارات، بسیج اصناف و بسیج جامعه زنان سپاه فتح برگزار می شود. 

طبق اعلام سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد آدرس اینترنتی دریافت جزوه و آدرس آزمون مسابقه به شرح زیر است( روی لینک های قرمز و آبی کلیک کنید  ) ؛ 

1. آدرس دریافت جزوه PDF مسابقه ققنوس؛ 

http://b2n.ir/d25304

2. آدرس شرکت در آزمون مسابقه ققنوس؛ 

https://formafzar.com/form/sn5bg

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات