خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک خبرداد:
حجت الاسلام طهماسبی گفت: ۱۴ دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار به نیازمندان اندیمشک تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۲۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  از اهواز، گفت: ۱۴ دستگاه کولرگازی پنجره‌ای ۲۴ هزار در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به خانواده‌هایی تحت پوشش این اداره که در فصل گرما از این وسیله سرمایشی برخوردار نبودند، خریداری و به آن‌ها تحویل داده شد.

او افزود: این کولر‌های گازی با پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس، جهانگیری فرماندار و حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهرستان و عنایت مدیرکل استان و دفتر مقام معظم رهبری، تهیه و میان خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه پیش از این نیز به تعدادی از خانواده‌های نیازمند کولر‌های گازی اهدا شده بود، ادامه داد: این ۱۴ دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار به مبلغ یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال خریداری شده که بخشی از این مبلغ از سوی خیرین تامین شده است.

رییس کمیته امداد اندیمشک در خصوص برپایی غرفه فرهنگی در مقبره شهدای گمنام، اظهار داشت: هرساله موکب کمیته امداد امام خمینی (ره) در مقبره شهدای گمنام به زوار اربعین خدمات رسانی می‌کند که امسال همزمان با پذیرایی از زوار اربعین، غرفه فرهنگی در جهت نهادینه شدن فرهنگ عاشورا و آشنایی با شخصیت امام حسین (ع) برای کودکان برگزار شد.

این مقام مسئول گفت:این غرفه فرهنگی ویژه کودکان برای اولین بار در مقبره شهدای گمنام اندیمشک و به مدت ۲۰ شب برگزار شد، که محوریت برنامه‌های آن شعرخوانی، داستان‌های قرآنی، مسابقه نقاشی، آموزش قرآن بود و همچنین هرشب به بچه‌های شرکت کننده در این برنامه هدایایی داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها