خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید عباس کردونی از توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و لوازم التحریر بین خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان اهوازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۳۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
شهرام حق وردی مسئول گروه جهادی شهید عباس کردونی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز، گفت: در روز آخر ماه صفر و مصادف با شهادت امام رئوف امام علی بن موسی الرضا (ع) جهادگران و گروه جهادی همچون گذشته با عزمی راسخ و با الگو گیری از شهید مدافع حرم عباس کردونی، با توسل به امام مهربانی‌ها و با مشارکت خیرین ۱۱۰ بسته معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و لوازم التحریر را بین خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان عزیز نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح محله‌های باغ شیخ و آخرآسفالت کلانشهر اهواز توزیع کردند.

او در ادامه با بیان اینکه ارزاق شامل برنج، روغن، رب گوجه، نمک، شکر، مرغ، گوشت، عدس، لوبیا، سویا، ماکارونی و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، الکل، شامپو و خمیردندان بودند، افزود: از اقدامات ابتکاری در این مرحله توصیه به خرید محصولات سنتی و اسلامی با خرید این محصولات و عرضه به خانواده‌های نیازمند از جمله نمک دریا است..

حق وردی با اشاره به اینکه بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان شامل دفتر، مداد، مدادرنگی، پاککن، تراش، خط کش، خودکار و برای دانشجویان؛ دفتر کلاسور، کاغذ کلاسور، مداد نوکی یا اتود، پاککن و خودکار بودند، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهتمام در خرید وسایل ایرانی، الحمدالله تمامی ارزاق و لوازم التحریر خریداری شده محصول کشور عزیزمان ایران هستند.

گفتنی است که کتاب زندگی نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم بر بسته‌های لوازم التحریر به عنوان نماد فرهنگی گذاشته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها