در اقدامی ابتکاری و جهادی ،بسیجیان نوجوان، متعهد و قدر شناس پایگاه مقاومت بسیج روستای قلعه بالا کاشمر، منزل مادر شهید نخعی را خانه تکانی کردند و فرش های منزل مادر این شهید والامقام را شست و شو دادند.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۹۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار محمدپور حسن،فرمانده حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم علیه السلام شهرستان کاشمر،در گفتگو با بسیج بیان داشت:در اقدامی ابتکاری و جهادی ،بسیجیان نوجوان، متعهد و قدر شناس پایگاه مقاومت بسیج روستای قلعه بالا کاشمر، منزل مادر شهید نخعی را خانه تکانی کردند و فرش های منزل مادر این شهید والامقام را شست و شو دادند.

پورحسن بیان داشت: نیروهای جهادی پایگاه روستایی قلعه بالا بعداز سرکشی از منزل مادر شهید در هفته دفاع مقدس با هم فکری تصمیم به این اقدام ابتکاری گرفته و به پاسداشت تکریم و ارج نهادن به مقام این مادر شهید ، نسبت به خانه تکانی و شستشوی فرش های منزل شهید اقدام نمودند.

وی گفت:انجام اینگونه اقدامات آن هم توسط نوجوانان دهه هفتاد و هشتادی روستا خود یک مصداق رویش انقلابی و قدر شناسی این عزیزان بسیجی از فداکاری خانواده ایثارگران است.

پورحسن در پایان گفت:امیدواریم همه ما توفیق خدمتگزاری به خانواده ایثارگران و شهدا که در همسایگی ما در کوچه و برزن های شهر و روستا ها حضور دارند را داشته وقدردان جهاد وصبوری انها به ویژه مادران شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها