خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

اقتدار از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی است

ملایر-امام جمعه ملایر اقتدار را از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در تمام ماموریت‌های خود قدرتمند و شجاعانه وارد عمل می‌شود و مقتدرانه مقابل اخلالگران نظم و امنیت و مفسدان می‌ایستد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۱۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
اقتدار از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ملایر ناجا را در اوج اقتدار و عزت دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه است.

وی افزود: امروز مردم در جای جای کشور به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش برخوردار هستند و در پرتو این امنیت پایدار زندگی می‌کنند.

امام جمعه ملایر با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قدر و منزلت نیروی انتظامی را کسانی می‌دانند که امنیت را با تمام وجود احساس می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش و جایگاه نیروی انتظامی بسیار رفیع و به اندازه همت و ماموریت آنهاست، افزود: ایجاد امنیت و آرامش همراه با عدالت ماموریت مهم نیروی انتظامی است و افتخار ناجا در جمهوری اسلامی این است که امنیت را به عنوان یک هدیه گرانبها برای آحاد عموم مردم مهیا کرده است.

برقراری نیروی انتظامی را متعلق به همه مردم دانست و ادامه داد: بر خلاف قبل از پیروزی انقلاب که امنیت فقط برای اربابان و طبقه بالای اجتماعی بود، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و جوانان تربیت شده در نیروی انتظامی، اقشار مختلف مردم از قشر ضعیف و محروم از امنیت برخوردار هستند.

وی امنیت، عدالت و آسایش را سه نیاز مهم جامعه بشری دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی امروز به این امر مهم جامه عمل پوشانده و به اذن خدا سربازان ناجا دژ مستحکم مردم و زینت زمامداران جامعه اسلامی هستند و در این راه برای ایجاد امنیت سر از پا نمی‌شناسند.

امام جمعه ملایر اقتدار را از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی ماموریت‌های خود قدرتمند و شجاعانه وارد عمل می‌شود و مقتدرانه مقابل اخلالگران نظم و امنیت عمومی و مفسدان می‌ایستد.

وی خواستار مقابله جدی نیروی انتظامی و متولیان فرهنگی با مخلان و ایجاد کنندگان ناامنی فرهنگی در جامعه شد.

برقراری با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از ایجاد ناامنی فرهنگی باید تدبیری اندیشیده شود، تاکید کرد: اگر امروز گناهکاران، مفسدان و مجرمان در جامعه احساس ترس و نگرانی دارند، این از ارزش‌های نظام اسلامی و نیروی انتظامی مقتدر است.

وی نشان دادن اقتدار در برخورد با مخلان نظم و امنیت و رأفت و برادری در مقابل مظلومان و محرومان را از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست و ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیاز است قوه مقننه نیز با اصلاح قوانین راه دسترسی بیشتر ناجا را برای برخورد با متخلفان و مجرمان هموار کند.

* نیروی انتظامی به تمامی حوزه‌ها اشراف کامل دارد

فرمانده انتظامی ملایر نیز در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی برنامه‌ها و اهداف خود را با توجه به نامگذاری سال و شعارها از سوی فرماندهی کل قوا به صورت دقیق و منسجم برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

سرهنگ محمدباقر سلگی کارنامه نیروی انتظامی شهرستان ملایر را درخشان ارزیابی کرد و گفت: کسب عنوان نمونه کشوری پلیس کلانتری ملایر در سالجاری یکی از افتخارات پلیس این شهرستان است که این اقتدار و موفقیت‌ها هر روز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تمامی حوزه‌ها اشراف کامل دارد، افزود: امروز شهرستان ملایر به واسطه تعامل و همراهی خوب شورای تامین، دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مطلوب مردم با پلیس در امنیت خوبی قرار دارد و برخورد پلیس در تمامی حوزه‌ها با مخلان نظم و امنیت و مجرمان جدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار