فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از کارکنان و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۹۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در حاشیه اهدای خونِ جمعی از کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: یکی از ضرورت هایی که امروز وجود دارد رفع کمبود خون در بیمارستان هاست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: ما سالانه سعی می کنیم اهدای خون را داشته باشیم و با توجه به ضرورت و نیاز سازمان انتقال خون استان، که این روزها با کمبود خون روبرو هستند، این جانب با همکاران حضور پیدا کردیم تا در این راستا قدمی برداریم و بتوانیم با اهدای خون حداقل کمکی به بیماران نیازمند در استان داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این مراسم با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: موضوع خون و اهدای خون یکی از مهم ترین مسائل در زندگی انسان است و حقیقتا اهدای، خون اهدای زندگی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر ، اهدای خون به بیماران نیازمند و حمایت از بیماران خاص را یک اقدام اسلامی، انسانی و اخلاقی برشمرد که ارزشمند است.

وی افزود: ما نسبت به همنوع و کسانی که نیازمند هستند وظیفه داریم حداقل یک بخش از نیاز آنها را کمک نمائیم که دچار مشکل نشوند و حیاتشان تأمین و تضمین شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: دستورات دین و اصول اخلاقی ما در خصوص کمک به کسانی است که بضاعتی ندارند و مشکل دارندو اهدای خون از مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی است و دعا می کنیم خداوند به همه مریضان جامعه اسلامی شفا عنایت فرماید.

وی، در پایان گفت: از کسانی که این کار خداپسندانه و خیرخواهانه(اهدای خون) را انجام می دهند تشکر می کنم و از کارکنان سازمان انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری هم که با حُسنِ خُلق و با احترام این کار بزرگ را انجام می دهند تشکر می نمایم.

گفتنی است؛ نذر خون با توجه به اعلام سازمان انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر کاهش ذخایر بانک خون استان، به همت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام راه اندازی شده و از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا طی مراحل مختلف با حضور کارکنان سپاه و بسیجیان انجام شده و امروز هم مرحله دیگری از این پویش آغاز گردید.

ارسال نظرات