فرمانده سپاه کربلا:

پهلوانان کشتی گیر مازندرانی مایه دلگرمی و امیدآفرینی در کشور شدند

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:کشتی گیران فرنگی کار مازندرانی با کسب پیروزی های غرور آفرین کام دل ملت ایران را شیرین کردندو مایه دلگرمی و امید آفرینی در کشور شدند.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۳۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ا زمازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دبیر هسئت کشتی بسیج استان مازندران در پی قهرمانی علی اکبر یوسفی و محمدهادی ساروی دو کشتی کار فرنگی در مسابقات جهانی نروژ پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی افتخار آفرین پهلوانان کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی کشتی در نروژ تکرار افتخارات ارزشمند کشتی گیران مازندران قهرمان پرور است که توانستند با قدرت ایمان و اراده ، دوباره پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز در بیاورند و با کسب پیروزی های غرور آفرین کام دل ملت ایران را شیرین کنند و مایه دلگرمی و امید آفرینی در کشور باشند.

اینجانب کسب مدال طلای تاریخی پهلوان علی اکبر یوسفی که اولین طلای سنگین وزن ایران در کشتی فرنگی بود و نیز کسب طلای غرور آمیز محمد هادی ساروی را به این پهلوانان جوان و دلاور ایران اسلامی و همچنین به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم شریف آمل و بابل تبریک گفته و از خدای متعال تداوم پیروزی های کشتی گیران پهلوان را در عرصه های جهانی خواستارم.

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها