خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۳۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
امنیت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است، اما بشر با همه تلاش‌ها، هنوز نتوانسته بر این آرزو جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: همیشه عده‌ای با زیر پا گذاشتن ارزش‌ها، هنجارها و رسوم اجتماعی، حریم جامعه را نقض و چهره آن را آلوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: وجود این افراد با توجه به زیان‌هایی که از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر پیکر اجتماع وارد می‌کنند نیاز به یک نیروی مقابله‌گر را بیشتر روشن می‌سازد، نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.

وی ادامه داد: این نیرو با اقتدار در برابر اخلالگران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.

حسینی با بیان اینکه قرآن کریم امنیت را از اهداف بلند استقرار حاکمیت اللّه و ثمره حکومت صالحان می‌داند، افزود: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

وی بیان داشت: نام پلیس در هر جامعه، همان قدر که برای تبهکاران و قانون‌شکنان وحشت‌آفرین و دلهره‌آور است، برای مردم آرامش‌زا و ارمغان‌آورِ اطمینان است؛ از این رو در جوامع، میان ترس مجرمان از پلیس و دلگرمی مردم به آن رابطه‌ای معکوس وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات