خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 3 کيلو و 400 گرم هروئين و دستگیری دو نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش ماموران کلانتري 11 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۳۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

سرهنگ محمد باقر سلگی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای شناسایی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری 11 شهداء در یک اقدام پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های متعدد، مخفیگاه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 5 هزار بسته مواد مخدر هروئین درمجموع به وزن 3 کیلو و 400 گرم به همراه دو دستگاه ترازوی توزین کشف و دو نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در ادامه این طرح، 6 خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و 23 گرم هروئین به همراه 41 عدد پایپ و یک دستگاه ترازوی توزین کشف و هر هشت متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

*کشف مواد خوراکی غیر بهداشتی

وی گفت: ماموران کلانتری 12 شهرستان ملایر، کارگاهی غیر استاندارد و غیر بهداشتی را در نقطه‌ای از حاشیه این شهر که اقدام به تولید نوشمک و لواشک به صورت کاملاً غیر بهداشتی و فروش با قیمت پایین در واحدهای صنفی شهرستان ملایر می‌کرد شناسایی کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این محل، 82 هزار و 500 عدد نوشمک غیر بهداشتی، 250 کیلوگرم رنگ ممنوعه، 12 کیلوگرم رنگ فاقد مجوز خارجی و غیر بهداشتی که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان 500 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*دستگیری 4 سارق حرفه‌ای موتورسیکلت

وی ابراز داشت: در راستای شناسایی و دستگیری دو باند سارق موتورسیکلت و تحت تعقیب در شهرستان ملایر، با انجام 72 ساعت کار بی‌وقفه اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری 11 و 12، مخفیگاه این متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: در همین ارتباط ماموران کلانتری 11 شهداء، دو سارق موتورسیکلت را دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دو دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب و با سابقه سرقت را کشف کردند.

وی افزود: در این ماموریت، ماموران کلانتری 12 پاسداران نیز مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای موتور سیکلت را شناسایی و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از این مکان، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه 150 CC کشف و در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته همدست این سارق به همراه دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر دستگیر شد.

سلگی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، در مجموع به 10 فقره سرقت انواع موتورسیکلت مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه هر چهار سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در نگهداری اموال و امکانات خود همواره توصیه‌های پیشگیرانه پلیس را مد نظر قرار دهند و وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت و قفل مطمئن مجهز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات