خبرهای داغ:
جلسه مودت سربازان سپاه ناحیه شیروان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده، جانشین سپاه ناحیه و مسئول قرارگاه درنمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۶۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: در این نشست حجت الاسلام والمسلمین تیرگانی در سخنانی ظمن تشکر از سربازان گفت: سربازان رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند ، انها از جمله پرچم داران مهم سر افرازی ایران واسلام و همین طور پیشگامان نبرد حق علیه باطل در دروان دفاع مقدس بوده اند ، احترام و ارزش نهادن به آنها  از جمله مهم ترین فعالیت های سپاه بوده است .

مسئول دفتر نمایندگی  با اشاره به اینکه بخشی از سربازان سپاه قدس گیلان از بسیجیان ما در سطح پایگاه و حوزه هستند بیان کرد: نگاه موجود بر سربازان این سپاه نگاه موجود در بسیج و بسیجیان است .

فرمانده سپاه شیروان نیز در ادامه بعد از قدردانی از سربازان افزود : سربازان سنگر اصلی حفظ انقلاب اسلامی هستند ، آنها در دوران پر فراز بیماری کرونا در بسیاری از مراسمات با لباس بسیج اقدام به کمک رسانی و همیاری از محرومین در قالب رزمایشات و یا اجرای مراسمات به خصوص بوده اند .

در حاشیه جلسه برای پی بردن به مشکلات بعضی از سربازان و سپس حل آن برگه‌هایی تعبیه شد که در آن سربازان به سؤالات متعدد و مختلفی پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها