خبرهای داغ:
امام جمعه ، فرماندار و فرمانده سپاه شیروان از نمایشگاه پلیس شیروان بازدید کردند .
کد خبر: ۹۳۸۱۸۶۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان شیروان در خصوص اهمیت نیروی انتظامی گفت : اگر امروز گناهکاران، مفسدان و مجرمان در جامعه احساس ترس و نگرانی دارند، این از ارزش‌های نظام اسلامی و نیروی انتظامی مقتدر است.؛ امروز مردم در جای جای کشور به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش برخوردار هستند و در پرتو این امنیت پایدار زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش و جایگاه نیروی انتظامی بسیار رفیع و به اندازه همت و ماموریت آنهاست، افزود: ایجاد امنیت و آرامش همراه با عدالت ماموریت مهم نیروی انتظامی است و افتخار ناجا در جمهوری اسلامی این است که امنیت را به عنوان یک هدیه گرانبها برای آحاد عموم مردم مهیا کرده است.

فرمانده سپاه شیروان نیز در خصوص گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قدر و منزلت نیروی انتظامی را کسانی می‌دانند که امنیت را با تمام وجود احساس می‌کنند.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی با بیان اینکه نیروی انتظامی با سه شاخص ایمان، اقتدار و هوشیاری توانسته است امنیت پایدار را در سطح جامعه برقرار کند و نقش مهمی در بستر سازی ایجاد امنیت در کشور داشته است، افزود: نیروی انتظامی، برخاسته از مردم و همراه مردم و مامن و پناهگاه مردم است، خدمت بی منت و بالا بودن سطح رضایتمندی مردم از افتخارات نیروی انتظامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها