خبرهای داغ:

پیام تبریک امام جمعه مهدیشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر، طی پیامی این هفته را به کلیه کارکنان ناجا تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۹۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر، طی پیامی این هفته را به کلیه کارکنان ناجا تبریک گفتند.متن پیام بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. (مقام معظم رهبری)
قطعا پیشرفت، آبادانی و توسعه همه جانبه و پایدار در سایه امنیت و آرامش حاکم در جوامع میسر خواهد بود.
نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نماد اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی، در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.
بی‌تردید امنیت و آرامش امروز کشور و شهرستان، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است، که در سایه مجاهدت آنان، فضایی آرام و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده ‌است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر فرماندهی مقتدر و کارکنان توانمند نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر که با تدبیر شایسته، تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را تأمین می‌کنند، تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها