احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۰۰
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حضور در گلزار شهدای بندرعباس، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و حضور در نشست شورای اداری استان برای معارفه استاندار جدید هرمزگان از برنامه های سفر وزیر کشور به بندرعباس است.

در این سفر نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، همراه وزیر کشور وارد بندرعباس شدند.

در مراسم استقبال از وزیر کشور، فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان به همراه علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان و علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان حضور دارند.

وزیر کشور گفت: هدف از سفر امروز، معرفی مهدی دوستی بعنوان استاندار جدید و قدردانی از فریدون همتی استاندار فعلی هرمزگان است.
احمد وحیدی در فرودگاه بین المللی بندرعباس افزود: پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با حضور در نشست شورای اداری هرمزگان از نظرات نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و صاحبان فکر و اندیشه برای توسعه بیشتر هرمزگان استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: براساس طرح توسعه و برنامه پیشرفت هرمزگان، تلاش می‌شود یک برنامه پروژه محور در داخل استان طراحی، که در آن به تمام نیاز‌ها و کمبود‌های استان توجه شود.
وزیر کشور با قدردانی از فریدون همتی استاندار فعلی هرمزگان گفت: تاکنون تلاش‌های خوبی در استان صورت گرفته است و کار‌ها در ادامه این تلاش‌ها پیش می‌رود.
احمد وحیدی افزود: هرمزگان در کنار ظرفیت‌های بسیار خوب، کمبود‌هایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، بندری، تجاری و محیط زیست دارد که باید به آن‌ها توجه شود.

ارسال نظرات