امام جمعه موقت بهاباد با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان خدوم وزحمت کش گفت : نیروی انتظامی خادم، خوشنام و مورد اعتماد مردم است.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۰۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی بهاباد هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات این قشر برشمرد و افزود:نیروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت است و در دفاع از دستاوردهای انقلاب نقش بی بدیلی دارد.
امام جمعه موقت بهاباد ادامه داد: نیروی انتظامی بعنوان نهادی اثر گذار ومقدس درتمامی عرصه ها حضوری فعال داشته و با تامین امنیت در جامعه که از مولفه های پیشرفت در جامعه است در توسعه فرهنگی ؛اقتصادی؛ اجتماعی وسیاسی جامعه نقش تاثیر گذاری دارد.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه ذی قیمتی است که در انجام ماموریت‌های سازمانی بالاخص تامین نظم عمومی و امنیت پایدار تلاش وافر انجام می‌دهد گفت : نیروی انتظامی همواره پا در رکاب نظام جهت خدمت به مردم است و به حفظ حرمت‌ها و حریم‌های خصوصی آنها که مهمترین رسالت ناجا می‌باشد، اهتمام دارد.
فرمانداربهاباد :
نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب ‌اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین است
فرماندارشهرستان بهاباد هم در این مراسم با تبریک هفته ناجا اززحمات نیروهای امنیتی وانتظامی برای امنیت شهرستان قدردانی کرد وافزود: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب ‌اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.
وی تصریح کرد:نیروی انتظامی همواره با غیرت و عزت و ایثار و از خود گذشکی وظایف محوله بویژه تامین امنیت پایدار را انجام می‌دهد و در این راه شهیدان والامقامی را نیز تقدیم انقلاب و مردم کرده است.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه ما امروز در حالی هفته ناجا را گرامی می‌داریم که هفته ناجا فرصت مناسبی است که با این سازمان خدوم و ولایی با مروری به کارنامه ارزشمند خود نسبت به باز نگری و رفع معایب اقدام و ضریب موفقیت‌ها را افزایش دهد، اذعان داشت: هفته هایی که به عنوان گرامیداشت دستگاه ها و نهادها مطرح است، فرصت مناسبی است که هم دستگاه مربوطه بتواند در کارکردها و عملکرد هایش بازنگری کند و از طرف دیگر فرصت مهمی است که بتواند دستاوردهایشان را به اطلاع و سمع مردم عزیز برسانند.
وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حوزه آسیب به امنیت اجتماعی موضع گرفته است، تصریح کرد: در تأمین امنیت اقتصادی و پدیده قاچاق نیز نقش ناجا در کشور کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر است.
وی تصریح کرد: امروزه نقش پررنگ و تعیین کننده پلیس در صحنه ها و عرصه‌های مختلف ملی، مذهبی، اجتماعی، انتخابات و بویژه در بحث مقابله با کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از دستگاه ها و نهادهای پرکار که خوب در زمینه مدیریت و مقابله با کرونا درخشید،بدون شک نیروی انتظامی بوده است.
فرمانداربهاباد تصریح کرد : تامین امنیت کشور نیازمند ۲مولفه است که اولین مولفه آن مشارکت مردم و تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی کشور است و مولفه مهم دیگر وجود امید است و مردم باید به نیروی انتظامی امید داشته باشند.
فرمانده انتظامی بهاباد
هوشمند سازی، تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون مهمترین مؤلفه‌های ثبات و سلامت اجتماعی و سیاسی است
درادامه این مراسم سرگرد عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در سخنانی با تبریک هفته ناجاگفت: برای رسیدن پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب اسلامی به مؤلفه‌هایی نیازمندیم که یکی از آن‌ها هوشمند سازی است، هوشمند سازی، تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهمترین مؤلفه‌های ثبات و سلامت اجتماعی و سیاسی است.
فرمانده انتظامی بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا وامام شهدا یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشت و افزود : امروزامنیت و آرامش کشوروشهرمان را مدیون خون شهدا هستیم .
وی همچنین به ارائه گزارش عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بهاباد در یکسال گذشته پرداخت .
درپایان ازافسران کادر ناجا و سربازان وظیفه با اهدای لوح تقدیر ازسوی ناجا تجلیل شدند .
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد و با حضور جمعی از مقامات محلی برگزار شد.

ارسال نظرات