نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عملکرد اداره کل بازرسی استان را در شناسایی مراکز فساد و مقابله هم جانبه با تخلفات رضایت بخش ذکر کرد و گفت: تیزبینی و دقت نظر در شناسایی گلوگاه‌های فساد از مهمترین ویژگی های کارشناسان سازمان بازرسی است.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۲۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار، در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار داشت: مقابله با فساد، کاری بسیار خطیر است و گاهی موارد برای بازرس از سوی متخلفان با تهدید، اصرار و مزاحمت همراه است که این بازرسان با وجود تمامی تنش ها بازهم با توکل بر خدا کار خود را با قدرت ادامه می دهند.

وی افزود: سازمان بازرسی محل اعتماد و پناهگاه مردم برای رفع مشکلات است که وظیفه این سازمان بدلیل اعتماد و اتکا مردم بسیار خطیر و باید با دقت نظر بتوانند جوابگو نیاز مردم باشند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از مجموعه کارکنان سازمان بازرسی استان گفت: وجود سازمان بازرسی با کارکنان متعهد و توانمند بعنوان سازمانی ناظر بر تخلفات می تواند در کاهش و پیشگیری از تخلفات بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: فعالیت بازرسان بسیار سخت و پرتنش است چرا که کارکنان این حوزه نیازمند تیزبینی، دقت نظر و تلاش شبانه روزی برای احقای حقوق مردم و حفظ بیت المال هستند.

وی اضافه کرد: بازرسانی که متعهد و متخصص باشند، می توانند فضا را برای متخلفان و فاسدان ناامن و اجازه ندهند این افراد حقوق بیت المال را تضییع کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: عملکرد اداره کل بازرسی استان با مدیریت جدید بسیار امیدوار کننده است چرا که این مجموعه با همدلی و هماهنگی برای هر کسی که قصد فساد اداری داشته باشد، احساس ناامنی ایجاد می کند.

ارسال نظرات