خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه:

وحدت بین نیروهای مسلح رمز پیروزی و ایستادگی مقابل فشارهای دشمن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) گفت: وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح سبب شده مقابل بسیاری از تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم
کد خبر: ۹۳۸۲۰۰۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار جواد استکی در جمع خبرنگاران، در مورد تعامل و وحدت سپاه با مجموعه نیروی انتظامی و اجرای ماموریت‌های مشترک که از بارزترین ویژگی‌های نیروهای مسلح است، اظهار داشت: براساس گفته امام خمینی (ره) سپاه، بسیج، ارتش یا نیروی انتظامی باید با کنار گذاشتن منیت، با یکدیگر وحدت داشته باشند و این وحدت و انسجام است که ما را به اهداف اصلی می‌رساند، چرا که رمز پیروزی ما کلمه وحدت است.

وی با اشاره به ادامه همکاری و وحدت بین نیروهای مسلح بعد از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب گفت: اگر امروز به جنوب‌شرق و شمال‌غرب، در شهرها و مرزها و استان‌ها نگاه کنیم، این هماهنگی و انسجام بین نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای مردمی برقرار است و این تعامل سبب می‌شود در اشراف اطلاعاتی هم‌افزایی داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) با اشاره به فعالیت‌های مشترک نیروهای مسلح که اثرگذار در امنیت داخلی و ملی است، گفت: در کلام امیرالمومنین(ع) گواراترین نعمت امنیت است، در مقوله امنیت ابعاد و سطوح مختلفی از لحاظ سطوح امنیت فردی،اجتماعی، ملی و فراملی داریم. اگر امنیت نباشد توسعه و رشد معنا ندارد.

سردار استکی بیان کرد: ناامنی فقط از طریق سخت‌افزاری صورت نمی‌گیرد، بلکه همانطور که امروزه شاهدیم ناامنی دشمن با مخاطب قرار دادن نوجوانان و جوانان و به صورت نرم‌افزاری، شبکه‌ها و فضای مجازی را مورد تهدید قرار داده و کار نیروهای مسلح، کار سختی است که باید این هجمه‌های فرهنگی را خنثی کنند.

ارسال نظرات